Вийшов кращий гіперкар 2024 – 1800-сильний Bugatti Tourbillon
Нарешті! Компанія Bugatti офіційно представила гіперкар Tourbillon. Турбійон – це перша принципово нова модель французького бренду Bugatti від моменту випуску в 2016 році і нещодавно знятого з виробництва купе Chiron, а також її перший гібрид. Перші покупці отримають новинку тільки в 2026 році, при цьому початкова ціна Bugatti Tourbillon складає 3,8 мільйона євро, або 4,08 мільйона доларів.
Силова установка Bugatti Tourbillon включає 8,3-літровий 1000-сильний атмосферний двигун V16, розроблений за участю Cosworth, і три 250-кіловатних електромотори – два спереду і один ззаду, які сумарно забезпечують ще 800 к.с. ДВЗ поєднується з новим восьмиступінчастою роботизованою коробкою передач. 800-вольтова батарея ємністю 24,8 кіловат-години дає змогу проїхати з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння понад 60 кілометрів за циклом WLTC.
Максимальна швидкість нового купе – 445 км/год проти 440 км/год у проданих версій моделі Chiron (рекордні прототипи набирали до 490 км/год). Але за традицією Bugatti досягти максимуму можна тільки з використанням спеціального ключа, який відключає обмежувач, налаштований на 380 км/год. Розгін до 100 кілометрів на годину займає у гібрида рівно 2,0 секунди. Рубіж у 200 км/год підкорюється менш ніж за п’ять секунд, а 400 км/год Tourbillon набирає менш ніж за 25 секунд. Точний показник буде оприлюднено після сертифікаційних випробувань, але результат Широна (32,6 с) все одно перевершено з величезним запасом.
Особливу увагу було приділено легкості конструкції. Шасі виконано з вуглепластикового композиту, а вузли підвіски створені з використанням 3D-друку. У результаті загальна маса автомобіля становить лише 1995 кг, що значно покращує його динамічні характеристики. І треба зазначити, що вага Bugatti Tourbillon не дуже далеко відійшла від ваги звичайного седана.
Габарити Bugatti Tourbillon складають: 4671 x 2051 x 1189 мм, колісна база дорівнює 2740 мм. Таким чином, він на 127 мм довший, на 13 мм ширший (без урахування дзеркал) і на 23 мм нижчий за Широн. Відстань між осями збільшено на 29 мм.
Розробники називають салон Турбійона “цифровим детоксом”. Аналогова комбінація приладів у титановому корпусі закріплена на нерухомій маточині керма. Напоказ виставлені численні шестерінки приводу стрілок, як у дорогих годинниках. Центральна шкала поєднує спідометр і тахометр зі співвісними стрілками, а праворуч розташований покажчик потужності, що розвивається, причому теж з окремими стрілками для ДВЗ і електросистеми. Навіть рівень заряду в батареї відображає стрілочний прилад. Обід керма закріплений на двох спицях, які при нульовому положенні розташовані зверху і знизу.
Керування клімат-контролем на вузькій центральній консолі теж аналогове – за допомогою рукояток, що обертаються. Але є і дисплей медіасистеми – він ховається в передній панелі і виїжджає з неї тільки за необхідності. Сидіння позбавлені регулювань, замість цього можна налаштувати положення педального вузла. Зрозуміло, для оздоблення салону застосовано тільки найдорожчі матеріали: про вторсировину мови немає.